Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Можете да направите поръчка онлайн, със или без регистрация в сайта ни, да поръчате на телефон 0884 58 68 50 или по имейл info@vanillabg.

При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. Наш консултант ще се свърже с вас по телефон само ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.

 

Колко струва доставката?

Цената на доставката е 5 лв. за поръчки на стойност до 100 лв. При поръчки над 100 лв. доставката е безплатна.

 

Какъв е срокът за доставка?

Поръчките се доставят в срок от 1 до 4 работни дни след датата на поръчка. При извънредни обстоятелства „VANILLA.BG” си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

 

Коя куриерска фирма използвате?

Доставките се извършват с куриерска фирма Еконт или Speedy, в зависимост от големината и адреса за доставка на пратките.

 

Как се извършва замяна или връщане на продукт?

Ако закупената стока не отговаря на очакванията ви, имате право в срок от 14 календарни дни да я върнете или замените. За целта трябва да попълните нашата бланка за замяна и връщане на артикул и да я изпратите заедно с въпросния артикул на адрес: гр. Шумен, п.к. 9700, ул. Христо Ботев №15, ет. 2, офис № 3, получател: "Сиена Трейд ЕООД". Пратки, изпратени с начин на плащане „наложен платеж“, няма да бъдат приемани.

Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет.

Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по банкова сметка, която ни предоставите.

Технологичното време за обработка на върнати артикули към Vanilla.bg е около седмица. Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, веднага ще получите и-мейл с потвърждение и допълнителна информация.

 

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и замяна на стока са за сметка на Клиента, освен в случаите, когато връщането е по вина на Vanilla.bg.

 

Липсва продукт от моята поръчка, какво да правя?

Ако от вашата поръчка липсват продукти, то те ще бъдат изпратени до вас за сметка на Vanilla.bg, в случай че продуктите са налични.

 

Доставяте ли в чужбина?

В момента доставяме стоки само на територията на Република България.

 

Мога ли да отворя пратката преди да платя на куриера?

Да - всички пратки до нашите клиенти се изпращат с опцията за преглед на пратката преди плащане.

 

Не мога да чакам цял ден куриера. Какво решение предлагате?

Пратката може да бъде доставена до офис на Еконт или Speedy по ваш избор, откъдето да я вземете в удобно за вас време.

 

Как се заплаща?

Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера по време на доставката).

 

Изпратена ли е моята поръчка?

Ще получите и-мейл с потвърждение когато вашата поръчка бъде предадена на куриер.

 

Защо да пазарувам от вас?

Vanilla.bg е легитимен онлайн магазин. Ние се гордеем с нашия бранд и стоим на 100% зад него с името и опита си. Ние съблюдаваме стриктно законовите норми за онлайн търговия и отговаряме за действията си пред всички законови институции, НАП, Комисията за защита на потребителите, Комисията за защита на лични данни и др. Ние няма да се скрием и да спрем да си вдигаме телефона в случай че имате въпроси или проблеми свързани с доставката на вашата поръчка. Ние се стремим нашите клиенти да са доволни и да се връщат редовно при нас, защото освен продукти, ние продаваме емоция и усмивки!

За магазина

Въпрос

Отговор

БЪРЗА ДОСТАВКА

от 24 до 72 часа

ЗА СПРАВКИ И ЗАЯВКИ:

×

ЗА СПРАВКИ И ЗАЯВКИ:

0884 58 68 50

РАБОТНО ВРЕМЕ:

×

РАБОТНО ВРЕМЕ:

Понеделник-Петък /09:00-17:00/

ТЕСТ И ПРЕГЛЕД

×

ТЕСТ И ПРЕГЛЕД

ПРОБВАЙ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ

×

ФИКСИРАНА ДОСТАВКА

5 лв за цялата страна

Безплатна доставка

×

Безплатна доставка

за поръчки над 100 лв

ТЕСТ И ПРЕГЛЕД

×

ТЕСТ И ПРЕГЛЕД

ПРОБВАЙ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ

×